12 Nisan 2020 Pazar

Uludağ Milli Parkı'nda yaban hayatı fotokapanla görüntülendi



Doğa Koruma ve Milli Parklar 2. Bölge Müdürlüğünden yapılan açıklamaya göre, özellikle ziyaretçilerin bıraktığı yemek artıklarıyla beslenmeye alışık olan yaban hayvanlarının, aç kalmaması ve yerleşim yerlerine inmesinin önlenmesi amacıyla Uludağ Milli Park Müdürlüğü ekipleri yemleme çalışmalarını sürdürüyor.







Ekipler, son olarak hayırsever işletme sahiplerinden temin ettikleri karpuz, tavuk, ekmek ve sebzelerden oluşan yaklaşık 5 ton yiyeceği doğaya bıraktı.


Bu arada yaban hayvanları, besleme ekiplerinin kurduğu fotokapanlarca kaydedildi. Görüntülerde, yem bırakılan bölgeye gelen ayı, çakal ve tilki gibi yaban hayvanlarının beslenmesi yer alıyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bilgisayar Laptop Yüksek Fan Sesi Problemi Çözümü

Bilgisayarınızın yüksek fan sesinden kurtulmanın yolu çok basit.  Öncelikle başlat kısmında yer alan arama kısmına güç yazın. Daha son...