Şarkıcı
Ebru Polat, önceki gün YouTube'dan takipçilerinin sorularını yanıtladı. Polat,
özel hayatı ve salgınla ilgili, "Bir çıkayım şu karantinadan her güne bir
sevgili koyacağım" ifadelerini kullandı.
Ebru Polat, sosyal medya
hesabından yaptığı paylaşımlarla adından söz ettiremeye devam ediyor. Polat,
tüm dünyayı etkisi altına alan koronavirüse karşı gerekli
izolasyon kurallarına uyarak tedbir alıyor.
Şarkıcı, önceki gün sosyal medya hesabından yayınladığı bir video ile
takipçilerinin sorularını yanıtlayarak, "15 gün mü, 16 gün mü kaç gün oldu
bilmiyorum. Evdeyim evden dışarı çıkmıyorum. En sıkı karantinayı yaşayanlardan
birisiyim. Kendi karantinamı kendim yaptım" dedi.














Hiç yorum yok:
Yorum Gönder