19 Mart 2020 Perşembe

Victoria Bonya


Daha önce Burak Özçivit'e attığı mesajlar Türkiye'de gündeme gelen Rus model Victoria Bonya sosyal medyadan yaptığı açıklamada, "Gezegeni kaybetmektense insanlığın yarısını kaybetmeyi tercih ederim" ifadelerini kullandı. Bonya, "Koronavirüsün bize; hayata, doğaya, suya, hayvanlara, temiz havaya ve yeryüzünün bize verdiği her şeye minnet duymayı öğretmesini umuyorum" dedi

Rus model Victoria Bonya, koronavirüsü hakkında paylaşımda bulundu.
Bonya sosyal medya hesabından şu ifadeleri kullandı:
“Üzgünüm ama bunu paylaşmak zorundayım. Hepimizin iyiliği için. Gezegenimiz mahvoldu. Ben, gezegeni kaybetmektense insanlığın yarısını kaybetmeyi tercih ederim.”

Bonya bir diğer paylaşımında ise "Bir bütün olarak insanoğlu, çevresindeki yer şeyi yiyerek yok eden bir çekirgeden farksız hale geldi. Son 50 yıl içerisinde, gezegenimizi daha önce hiçbir neslin yapmadığı kadar öldürdük. Corona virüsü belki bizi biraz sarsar ve kendimize geliriz" ifadelerini kullandı.
40 yaşındaki model, "Koronavirüsün bize; hayata, doğaya, suya (akarsular, göller ve denizler) hayvanlara temiz havaya ve yeryüzünün bize verdiği her şeye minnet duymayı öğretmesini umuyorum" dedi.
Bonya'nın ifadeleri sosyal medyada tartışma konusu oldu.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bilgisayar Laptop Yüksek Fan Sesi Problemi Çözümü

Bilgisayarınızın yüksek fan sesinden kurtulmanın yolu çok basit.  Öncelikle başlat kısmında yer alan arama kısmına güç yazın. Daha son...