Daha önce Burak Özçivit'e attığı mesajlar Türkiye'de gündeme gelen Rus model Victoria Bonya sosyal medyadan yaptığı açıklamada, "Gezegeni kaybetmektense insanlığın yarısını kaybetmeyi tercih ederim" ifadelerini kullandı. Bonya, "Koronavirüsün bize; hayata, doğaya, suya, hayvanlara, temiz havaya ve yeryüzünün bize verdiği her şeye minnet duymayı öğretmesini umuyorum" dedi
Rus model Victoria Bonya, koronavirüsü hakkında
paylaşımda bulundu.
Bonya
sosyal medya hesabından şu ifadeleri kullandı:
“Üzgünüm ama bunu paylaşmak
zorundayım. Hepimizin iyiliği için. Gezegenimiz mahvoldu. Ben, gezegeni
kaybetmektense insanlığın yarısını kaybetmeyi tercih ederim.”
Bonya bir diğer paylaşımında ise "Bir bütün
olarak insanoğlu, çevresindeki yer şeyi yiyerek yok eden bir çekirgeden farksız
hale geldi. Son 50 yıl içerisinde, gezegenimizi daha önce hiçbir neslin yapmadığı
kadar öldürdük. Corona virüsü belki bizi biraz sarsar ve kendimize
geliriz" ifadelerini kullandı.
40 yaşındaki model, "Koronavirüsün bize; hayata,
doğaya, suya (akarsular, göller ve denizler) hayvanlara temiz havaya ve
yeryüzünün bize verdiği her şeye minnet duymayı öğretmesini umuyorum" dedi.
Bonya'nın ifadeleri sosyal medyada tartışma konusu
oldu.


Hiç yorum yok:
Yorum Gönder